16 mars

Jag lever, nätt och jämnt. Kände mig som en gammal tant hela dan igår för jag hade så grymt ont i ryggen haha. Idag är det i alla fall mycket bättre men har haft ont idag också. Men det går över :) Har haft en chilldag idag med en 3-timmars håltimme. Det gick väldigt bra för mig imorse när jag glömde kameran och usb-minnet. Tur för mig att programmeringen var inställd och att jag hade en håltimme så att jag kunde hämta kameran hemma. Käkade lunch hemma idag, det blev supermumsiga pannkakor haha. Har suttit och pluggat kemi hela kvällen typ, är sjukt trött nu så det blir en tidig kväll. Det väntar mer plugg imorrn och en 2-timmars mattelektion. Inte jättenajs men jag har prov på fredag så den är behövlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0