22 februari

Det blev till att pallra sig iväg till skolan idag. Och bussen gick i tid, helt fantastiskt. Så jag kom fram men det gjorde inte våran lärare haha, eller ja, han kom sent. Men vi satte igång ändå med att framkalla pappersbilder. Jag är nääästan klar. Men det gick inte jättebra idag haha. Har känt mig lite halvhängig hela dan men jag har stått ut. Var inte med på idrotten men pga dubbelbokningar fick alla ledigt från idrotten, inte najs haha. Så när jag kom hem tyckte jag att jag hade all rätt att titta på en film så det blev så helt enkelt. Det blev ingen dans för min del idag. Hade tänkt åka dit och kolla men med tanke på hur bra tågen har gått under dan så hoppade jag över det. Jag höll ju nästan på att inte komma hem från träningen igår! Hahaha, smart som jag är hade jag glömt busskortet och våran bil startade inte så ett tag trodde jag att jag skulle få gå hem. Men mamma lånade grannens bil och kom och hämtade mig tillslut. Slutet gott allting gott. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite om Arthur Dent innan jag ska kolla på medium.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0