segsöndag

Hela helgen bara försvann tror jag bestämt, eller i alla fall gårdagen. Hur som helst var fredagen mycket trevlig. Vi käkade på Hard Rock Café och jag åt till jag storknade nästan haha, det var gott i alla fall. Sen åkte jag hem för jag hade glömt mitt leg, så träffade jag Hanna på stationen och så mötte vi upp Linda på tåget. Sen träffade vi Helena på skivan och massa annat folk. Skivan var grymt bra och jag hade roligt, vi stannade ända till tre och jag landade hemma vid fyratiden. Då hade det börjat bli ljust och det låg sån där fin dimma över de öppna fälten, så otroligt vackert.

Igår så sov jag bort halva dan så allt blev lite konstigt haha. Åkte in till stan och träffade Helena och Maja vi kollade på KTH's quarneval, dock så såg vi bara slutet men det var kul ändå. Jag och Helena blev grymt taggade på att komma in på KTH så att vi kan vara med om tre år när quarnevalen anordnas igen! Sen åkte jag och Maja hem hit och hämtade bror min och så åkte vi hem till Maja. Där fixade vi pizza och blåbärspaj och så kollade vi på Eurovision, nånstans mitt i åkte jag och bror hem och kollade klart här hemma. Sverige vann nästan haha, men vi slipper i alla fall kvala nästa år.

Idag är en segdag och en pluggdag, dock har jag inte hunnit få så mycket gjort än men jag kämpar på. Har inte så mycket den här veckan förutom två inlämingar till imorrn och ett prov på fredag. Så det blir kankse en hyffsat lugn vecka, en vilovecka innan det allra sista. Kan inte fatta att det är ca 2 veckor kvar i skolan bara, helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0