ett välkommen tillbaka?

Jag hittade in på den här bloggen som jag slutade skriva på för snart ett år sen. Faktum är att jag gillar den här mer så jag tänker återuppta denna blogg och se om jag kan hålla vid liv något slags bloggande. Kan ju skriva en liten resumé om det senaste året för den som är intresserad.

Hur som helst så hade jag en väldigt bra sommar. Var bl a på västkusten och hade det mycket trevligt, hann även träffa rätt mycket kompisar. Och jag gick även på en nattvandring i stan med Sandra och fotograferade, så grymt mysigt. Skolan började igen, det allra sista året (som för övrigt tar slut om ca två veckor). Hösten var inte så speciell, skolan rullade på som vanligt med prov, inlämningar, projektarbete och diverse annat. Lyckades även fixa ett jobb och jobbade rätt mycket runt jul. Sedan var det dags för vårterminen att dra igång och på sportlovet så åkte jag till USA. Där var det galet najs och jag hade kunnat stanna där för alltid typ. Sen några veckor senare åkte jag till Dublin med min engelska c grupp. Den staden var så mysig med alla pubar och alla fina hus, ååh. Jag hade hur som helst 5 jättebra, intensiva och händelserika dagar där. Senaste veckorna har bestått av plugg, plugg och åter plugg. Och faktiskt lite solande eftersom vädret har varit så underbart, skönt att sommaren kommer tidigt. Vi har hunnit ha vår studentskiva som blev lyckad, jag hade väldigt roligt i alla fall. Och den 1 juni tar jag studenten så jag är inne på de två sista veckorna nu. Det är mycket kvar som ska göras men jag kämpar på för snart är det slut.

Jag antar att jag med det här inlägget hälsar mig själv (och de få läsare som jag kanske har?) välkommen tillbaka till denna blogg. Kanske blir det ett nytt kapitel, kanske  fortsätter jag på ett gammalt. Nu är jag tillbaka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0