det är faktiskt fredag idag

Det är fredag idag vilket betyder helg. Hade ett matteprov idag som jag tror gick rätt bra. Sen behövde vi tydligen inte gå på historian och fysiken blev inställd. Så då kunde jag gå på den tidigare mattelektionen (jag läser två mattekurser) och få sluta tio över två istället för tio över fyra. Så galet skönt. Jag ska senare bege mig in till stan för att äta middag med familjen och kusinerna för att fira min bror och min kusin som har/ska fylla år. Efter det så ska jag vidare på tekniktreornas studentskiva, kommer bli en grym kväll! Ska eventuellt upp och träna imorrn också, men jag har inte riktigt bestämt mig än, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0