In the summertime

Tre medaljer i lördagens tävling! Hur mycket stoltare kan en ledare bli liksom? Två silver och ett guld, grymt jobbat av grymma tjejer. Dansuppvisningen på maxim under helgen gick kanoners, lite trist att gå hem i söndags och skiljas från alla gulliga danstjejer i gruppen. Dansskolan lägger ner och våran lärare kommer kanske inte följa med till den nya dansskolan, tråkigt tråkigt men sånt är livet. Jag ska alldeles strax bege mig ner till stationen för att åka och möta upp Jonna inne i stan. Vi ska gå och titta på Hannas (min danslärare) dansshow, det ska bli roligt!

Vädret är tipp topp vilket gör skoldagarna lite roligare, nationella matte D på torsdag kommer säkert gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0