You cover me with peace until the war is over

Så var det en ny vecka. Jag kan ju glädja mig med att det bara är fyra skoldagar denna vecka och sen har jag fyra dagars helg. Har pluggat massor idag med, men blev ett litet avbrott när jag åkte till dansen hah. Har haft konstant huvudvärk hela dagen + ont i nacken. Detta stavas S T R E S S. Imorrn blire ingen träning med tjejerna för min del, stannar hemma och läser kemi och försöker hitta på en novell. Hur svårt ska det vara att skriva en novell på sex ord? Tydligen väldigt svårt... Bokrecensionen är klar och psykologin också och engelskan. Bara kemiprovet på onsdag kvar + fysikprov nästa vecka. Men snart är det lov, det hurrar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0