Våren är på väg?

Lovet är snart slut, sad but true. Har i alla fall haft ett bra lov hittills. Har varit till farmor och farfar och åkt skidor tillsammans med bror och kusinerna, najs har det varit men jag fick en sån grym träningsvärk i mina vader efteråt haha. Det märks att det var längesen jag åkte skidor. Har inte gjort jättemycket sen jag kom hem. Har faktiskt pluggat lite så jag är klar med engelskan. Bara matten kvar då eftersom jag har prov på tisdag. Idag har jag sprungit runt och fotat massor, solen skiner och det droppar överallt haha. Fast jag har mest fotat inne, men i alla fall. Både digitalt och analogt faktiskt, hoppas på att kunna framkalla filmen på måndag eller torsdag nästa vecka. Vi får väl se. Ska snart iväg och bowla och sen ska jag till mormor och morfar för mormor fyller år. Naajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0