But if you never try you'll never know

Najs dag idag igen haha. Men det kändes lite skumt att käka lunch halv elva när jag ätit frukost klockan 9 haha. Men det fick gå ändå. Började som sagt 11.40 med fysik. Jag och Darja var inte jätteproduktiva men jag tycker att det var ganska okej eftersom att vi var väldigt produktiva på matten sen haha. Och med tanke på att vi har prov imorrn i matte så är det ju dumt att proppa hjärnan full av fysikformler. Hur som helst blev det ca 2 och en halv timmes matte idag. Lite segt men ändå najs. Så jag har inte pluggat nån matte hemma haha. Framkallde min film idag också, det var tydligen 36 bilder på filmen och inte 24, och jag hade tagit typ 27. Så det var en jättelång bit som det inte var nånting på hah. Men jag tror att jag lyckades få några fina frysbilder och rörelsebilder. Ska försöka scanna in några av bilderna sen när jag har tid eller nåt haha. Sitter och kollar runt efter recept på chokladpannkakor för det tyckte jag lät väldigt mumsigt. Och jag måste ju ha nån slags lunch imorrn efter provet. Och jag är ju mästare på pannkakor hahah.

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin desing och texten var bra i headern:D

2010-03-19 @ 15:21:00
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0