sommarloooov

Woho, det efterlängtade sommarlovet är här! Jag började mitt lov med att jobba haha, väldigt kul. Jobbade ute på skeppsholmen på Love 2010. Det var väldigt segt i fredags men igår var det mycket roligare eftersom jag hade en rolig typ som stod i en bod brevid min. Så det blev en hel del skratt. Kvällen avslutades med konsert nedanför slottet tillsammans med Sandra. Timo Räisänen och Fibes oh Fibes!, Timo var lätt bäst och hans jeans var grymt snygga så nu ska jag och Sandra ut på jeansjakt för att hitta likadana för ja, vi frågade honom efteråt vart han hade köpt de. Fibes oh Fibes! var inte lika roliga men det hindrade inte mig och Sandra från att dansa som galningar ändå. Kort sagt var det en awesome kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0