sofia är bäst

(Observera att det är Sofia som gett mig denna rubrik).

Har hur som helst ganska tråkigt just nu (vilket ledde till att Sofia tvingar mig att blogga vilket ledde vidare till rubriken, mycket intressant med andra ord). Händer inte överdrivet mycket hos mig, det är ju sommarlov. Har i alla fall spenderat en hektisk vecka i Göteborg tillsammans med Carin. Vi började med att gå på stan (det var den enda dagen vi hade kvar att göra det på), efter det blev det universeum som var mycket roligt. Såg några gulliga apor haha. Sen kom dagen med stort D (anledningen till att vi var i Göteborg) PIER PRESSURE! det var helt awesome. Massor av bra band som spelade och grym stämning! Paramore var lätt bäst och hela kvällen var superbra. Sen så gick vi på liseberg två dagar i rad, trevligt vare. Mamma vann två kilo mjölkchoklad haha, men ibland ska man väl ha lite tur. Och det var typ allt som hände i Göteborg, nej jusste, vi åkte paddanbåtarna (ett måste) och göteborgshjulet. En bra vecka vart det och helt plötsligt blev det här inlägget väldigt tråkigt. Men det gör ingenting.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0