Tema: kärlek



Jag har suttit med Hoda i biblioteket idag och pluggat till våran psykolgi, det gick faktiskt bra haha. Men när vi var klara så blev det inte så mycket plugg utan lite mer prat haha (a). Vi kom fram till att vi kanske ska försöka ha nåt tema varje vecka så att vi kan utvecklas och bli bättre inom fotografering. Och eftersom jag hade tänkt ta en bild med temat kärlek/hjärtan dagen i ära så fick det bli denna veckas tema, fast den här veckan är ju snart slut haha. Men i alla fall. Bilden lyckades jag fixa åtminstonde. Hur som helst så drog jag direkt till friskis från biblan och efet friskis blev det direkt till träningen med tjejerna. Så nu är jag lite trötter men dagen har varit bra ändå. Imorrn börjar en ny vecka. Och det är bara två veckor kvar till sportlov. Yaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0