Här är du redan stor

Lördag idag, trevligt med lite helg haha. Har faktiskt tagit tag i svenskan nu och kommit igång. Vilket är väldigt bra, inte klar än men det är alltid en början. Jag och mamma har varit i Vällingby och shoppat lite. Har äntligen hittat ett par vettiga träningsskor! Fick även med mig lite annat smått och gott hem. Funderar på att börja kolla på Big Momma's House 2 som börjar nu. Senare blir det melodifestivalen. Det ryktas även om att det blir grillat kött till middag. Så här mitt i vintern, men grillat är godast.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej bästa kusin!

Läs och komentera i min blogg så ska jag komentera i din blogg:)<3

2010-02-14 @ 13:22:04
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: Maja

Åå vad bra vi har inte haft någon svenska läxa på hela sjuan:) Man brukar få med sig mer än man tänkt sig när man shoppar:) i alla fall för mig och mammma<3

2010-02-14 @ 13:34:13
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0