Everyone is a winner

God morron. Lördag idag, jag har lyckats dra på mig en förkylning lite fint så där. Så jag känner att det är en ypperlig ursäkt för att få ligga i sängen och titta på film hela dan. Dock så har jag en känsla av att svenskan och psykologin inte kommer skriva sig själva så jag får försöka sätta igång med det. Var tänkt att jag och Jossan skulle åkt till hallen idag och tränat lite, men icke icke. Är man förkyld så är man, och det är synd för jag var pepp på det. Vi satsar på onsdag istället. Det är tänkt att jag ska till Hoda ikväll men vi får väl se. Pallars väl inte jättelänge, synd det med. Nej men en film nu låter ju inte helt fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0