3 februari 2010

Men hej. Nu kände jag faktiskt för att blogga lite. Inte för att jag har något intressant att säga, men i alla fall. Så vad ska jag berätta? Typ det går bra i skolan. Trist när det snöar massa, men hellre det än regn. Jag och Hoda ska göra bästa psykologiarbetet som kommer bli grymt roligt. Jag måste fota de sista bilderna till fotouppgiften i skolan. Jag, Darja och Mattias kommer hålla grymmaste svenskalektionen om häxprocesser. Naturgodis är otroligt gott och en liten tröst nu när jag har både kakförbud och godisförbud. För övrigt är blodapelsin en av de godare frukterna. Och ananasjuice är inte helt fel det med. Jag måste börja läsa boken som vi ska läsa i svenskan och jag måste läsa klart engelskaboken. Jag och Carin har börjat på friskis och det är grymt. Dansen har börjat igen och i vår är det uppvisning, vi har börjat med roligaste dansen till en härlig 70-tals låt. Detta inlägg kunde inte bli mer random, men det är najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0