Imagine a place you can always escape to

Wiih, det är sommar! Nästan i alla fall. Igår hade jag sovmorgon för jag hade ingen foto på morgonen, tummen upp på det. Att det var pannkakor till lunch gjorde inte saken sämre heller. Idrotten var för en gångs skull rätt kul, spelade volleyboll och mitt lag var inte jättebra hah, men jag hade kul. Gick till stationen för att ta tåget istället för bussen hem eftersom det var superväder (gick utan jacka vilket gjorde att det kändes ännu mer sommar). Träffade Simon på stationen så jag fick lite sällskap. Har haft kursprovi kemi idag. Har inte en aning om hur det gick hah, men skönt att ha det gjort. Bara att ladda om till nationella på torsdag nu. Hoppas på fint väder imorrn med, orkar inte med allt det kalla längre...

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, kunde förstå det för du var inte med på någon av bilderna och du brukar vara fotograf:3

2010-04-28 @ 15:52:41
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0