Stääääädaaa

Tjuhu, lite dålig uppdatering här va, men igår var jag helt död efter tävlingen. Som sagt, tävling igår, gick upp halv sex (vaknade dock 5). Fick skjuts till hallen där bussen skulle gå kvart i sju. Hade grymt kul på bussen med tjejerna, vi hade lite musiktävling och sen fixade jag håret på en del av tjejerna. Vi var i Hedemora så det var en bussresa på ca 2 timmar, men oj vad smart att hyra buss! Hur som helst så flöt dagen på bra, stressigt som vanligt på tävlingar. Synd bara att vi behövde ställa upp med två lag som tävlade mot varandra.. Det ena laget kom sexa och missade finalen på mållinjen eftersom de 5 bästa gick till final. Andra laget däremot kom delad tvåa med högsta grenpoäng, grymt jobbat av de. Nöjd som vanligt över deras prestationer haha. Det laget som kom sexa vann i alla fall rabattkuponger på donken, tur för oss som skulle käka där på vägen hem, så det blev gratis mat. Efter prisutdelningen åkte vi och åt på donken, då var klockan typ 3 så det var inte så mycket folk. Men vi kom typ 35 pers och stormade McDonalds i Hedemora haha. Vi var i alla fall hungriga då. Sen började vi vår resa hem som var ännu roligare än resan dit. Jag och Carin var inte liiite flummiga, vi satt och sjöng till typ alla låtar och vi ägde när vi var med i musiktävlingen. Sen hade vi en tävling med kolaremmar och eftersom jag är lite bättre så vann mitt lag hahah. Hade en grymt bra dag med tjejerna igår verkligen och jag skulle gärna göra om det. Grannarna kom på middag igårkväll och vi tittade på körslaget tillsammans. Efter det blev det sängen för min del, somnade på en gång. Dagen idag har ägnats åt att städa, har rensat ur min bokhylla och mitt skrivbord och flyttat allt från skrivbordet till bokhyllan. Så jag är skrivbordslös just nu haha. Det har blivit mycket luftigt i mitt rum nu, men det är inte klart än hah. Var ut och fotade Cornelia idag också, bilderna blev så där, hann inte ta så många eftersom batteriet tog slut haha. Men de bilderna får duga helt enkelt. Kanske slänger in lite bilder från igår senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0