Säg ingenting till mig

Idag är det fredag, så otroligt skönt. Jag börjar bli aningen skoltrött, eller snarare matte och fysik trött. Och hur bra är det när jag har matte fyra gånger i veckan och fysik tre? Men jag kommer ur det nån gång haha. Vi hade ingen svenska idag så jag slutade ca 11.20, väääldigt skönt. Åt ändå i skolan för det var köttfärssås, sen gick jag till mormor och morfar och fick lite mer mat där haha. Fick ett recept av mormor också som jag oturligt nog sedan tappade :(. Efter att jag varit hos mormor och morfar så åkte jag till outlet och gick i skoaffärer, jag är på jakt efter ett par stövlar/boots. Men jag hittade ingenting, så jag åkte vidare och hittade typ ingenting där heller.... Men imorrn ska jag till staden med Linda så jag får titta lite då I guess. Och på tal om ingenting så är det inte långt kvar på min filt nu, ska köpa lite mer garn imorrn så kanske jag kan sticka klart den under helgen/veckan. Sitter just nu och lyssnar på Melissa Horns nya album, grymt bra måste jag säga. Hennes musik är kärlek helt enkelt.


Melissa Horn - Lät du henne komma närmre


Melissa Horn - Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0