12 oktober

Känner att mina rubriker är så otroligt givande nu. Men det orkar vi inte lägga ner någon tid på. Dålig uppdatering, as usual. Har i alla fall haft en grymt rolig helg. Kursen var verkligen rolig haha. Tur var väl det, trött som attan har jag varit idag. Trots att jag somnade rätt tidigt igår, orkade inte ens kolla klart på filmen jag såg, jag bara somnade mitt i haha. Som sagt, trött dag idag, har frusit typ hela dan också. Men jag överlevde. Vi hade simning på idrotten, vilket inte kändes så lockande när jag frös haha. Men det gick bra och jag kom ut levande. Dans har det varit sen, najs najs. Imorgon är det psykologiprov, känns rätt okej faktiskt. Ska faktiskt krypa ner i sängen redan nu och läsa lite psykologi innan jag knäpper på tv:n. Kanske inte blir jättemycket uppdatering denna vecka då det är fysikprov på onsdag och engelskaprov nästa vecka. Så det blir plugga plugga för min del, man ska ju hinna med det också mellan alla träningar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0