Glädje och vårkänslor!

Jag är gladis just nu! Idag när jag slutade så var det sol ute. SOL. Och massa vårkänslor var det. Linda ringde och vi gick ut på en vårpromenad och oj vad härligt det var! Sen drog jag till träningen. Lärde mig början på vårat nya fristående, det vart ombytta roller eftersom varken jag, Jossan eller Tuula kan det nya friståendet. Så de tjejerna som kunde det fick lära oss andra. Sen körde vi en hinderbana ett tag och jag stod och dansade till musiken. Och jag tror att de flesta kommer ihåg chihuahua-låten, om inte kan ni bli påminda här. Hur som helst började jag dansa lite till den. Sen så dansade två av tjejerna med mig och varje gång de sa "chihuahua" så sa vi ett namn på nån i gruppen. Sen i slutet körde alla tjejer den + jag och Tuula (det var bara 8 där idag). Och det var riktigt roligt. Vi ska nog köra den på söndag med och någon förälder tyckte vi kunde köra den på uppvisningen innan vi börjar med varven, det var ju riktigt smart och eftersom det är disco-tema så passar det ju utmärkt. Så nu är jag glad och sprallig haha. Som alltid efter träningarna. Hoppas på att det är bra väder imorgon med. Jag cyklade faktiskt idag, men den traditionen ger jag upp imorgon för då tar jag bussen haha. Och vad var det jag sa? Den här dagen skulle bli bra. Och på fredag ska jag träffa Hanna, nanana. Jag är på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0