Sommarlov

Och nu är det sommarlov. Och as usual så spöregnar det. Great. Verkligen. Hur som helst, först var jag på brors avslutning, trevligt var det. Lite fika där va haha. Sen åkte jag till min egen avslutning. Inget speciellt. Fikade lite till i klassrummet och så fick vi våra betyg och våran lärare läste någonting fint för oss om solkräm hahahah. Sen gick vi till aulan, esteterna som uppträdde lite fint där. Och deras lärare är så otroligt skön haha. Sen så pratade rektorn lite och alla trodde det var slut då, men icke. Vi fick sitta kvar och titta lite till innan det tillslut blev sommarlov. Sen drog jag till biblioteket i centrum och hittade lite böcker. Och sen hem.

Har tittat på bilder från hotellet vi ska bo på på Kreta. Är grymt taggad nu! Ska bli så skönt att åka dit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0