Det regnar i Stockholm idag

Okej, inte helt sant eftersom det inte regnar just nu, men det är regn i luften. Vart tog den fina solen vägen? Under helgen har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt. I söndags hade vi avslutning med tjejerna så vi åkte och badade. Det var hur kul som helst tycker jag! Kommer sakna de under sommaren haha. Så fick de sina linnen också som vi suttit och kämpat med och de blev glada, vilket var bäst för de eftersom vi lagt ner typ 7-8 timmar hah. Igår var det en slapp dag i skolan, det finns inte så mycket att göra på lektionerna längre. Sista datakunskapen var det igår också, så grymt skönt! Och på torsdag går vi till 12 och på fredag är vi lediga. Inte helt fel, och imorrn är det sista spanskan också. Och jag har håltimme på samhällskunskapen (a) bara för att jag gjorde provet förra veckan. Idag väntar ett fysikprov som för mig är det sista provet innan lovet. Det är naajs. Bror fyllde år igår också så vi var på bio och såg natt på museet 2, helt okej film faktiskt. Nu ska jag gå och göra mig iordning innan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0