3 dagar kvar

Dålig uppdatering ja. Har faktiskt inte haft tid haha. I fredags var jag som sagt ledig. Skulle egentligen åkt och tittat när våra treor sprang ut men det blidde inte så. Istället åkte jag in till stan och träffade Alex ett tag. Sedan åkte jag, pappa och bror ut till landet med massa annat folk. Vi gick till ett ställe som heter Grevinnans rå. Och vi var döhungriga när vi kom dit så vi tryckte i oss massa hamburgare haha. Det var riktigt mumsigt. Men det var kallt så vi vandrade hemåt nästan direkt efter att vi var klara. Kollade på Talang och bara tog det lungt. Lördag hände inte jättemycket, några åkte hem och så kom det ut några nya också. Vi spelade badminton typ hela dagen haha. Sen vart det middag och det var mumsigt. Och massa frukt, typ 4 och ett halvt kilo! Och det var inte helt fel med melon, annans, jordgubbar, you name it. Sen badade vi i tunnan och bastade och det blev faktiskt årets första dopp för mig haha. Så vi satt väl där till typ två nån gång tror jag. Eller ja, det var bara jag, Johan, Erika och Håkan kvar då hah. Sen gick vi upp och käkade mackor för vi var hungriga (a). Vi skulle flygit med trollsländorna men det blev inte riktigt så. Vi gick och la oss istället och då hade det redan hunnit bli ljust igen. Söndagen sov jag bort typ halva dagen. Det blev en ganska seg dag haha, men lite mer badmintonspelande vart det. Och ja, sen åkte vi hem. Supermysig var helgen i alla fall.

Igår träffade jag Sandra i centrum och vi satt på tasty's i flera timmar och snackade. Det var mysigt det.

Och grattis till Sofia som fyller år idag ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0