Just look up to the stars and believe who you are

Gissa vilka som har världens grymmaste tjejer som tog sig till final idag? Just det, jag! Vi är i finalen som går av stapeln den 15 mars. Åh, jag är så stolt över de! Det blev en heldag i sporthallen med de och det blir man trött av. Jag har stått och filmat alla varv och allting så jag var aldrig med ut på golvet. Men vi var trots allt 7 ledare där så det gjorde inte så mycket. Och trots en del missar så tog vi oss till final, vårat mål för kvalet.

Som sagt har dagen spenderats i sporthallen med tjejerna. När jag kom hem så åkte vi nästan på en gång till mormor och morfar där vi fick mat. Sen åkte vi hem och tittade på körslaget och hejsan hoppsan så hamnade jag här. Och kan ni gissa vad jag ska göra nu? Haha, titta på vänner så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0