2:a advent

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, känns ganska tråkigt att dra allt jag har gjort från i onsdags men bara för att jag inte har något bättre för mig så gör jag nog det ändå haha.

I torsdags var det lika frostigt som i onsdags. Hade velat gå ut och fota frosten men när man går från 8.10-16.45 är det lite svårt eftersom det är mörkt både på morgonen och på kvällen. På lunchen satt vi i alla fall typ och stirrade ut genom fönstret, kan låta tråkigt men det var så otroligt vackert med solen och frosten som glittrade och gjorde allting vitt. Mysigt var det. På fotolektionen visade det sig att ALLA våra bilder hade blivit förstörda, weehoo. Så det var bara att fota om, vi fick välja en station och vi valde såklart studion. Vi skulle seriöst kunna bosätta oss i studion och aldrig få tråkigt. Och från och med imorrn så ska vi köra med tema varje vecka så att vi får lite kreativa bilder, kanske slänger upp nån bild om jag kan få bilderna av Hoda sen haha.

I fredags var jag på SACO-mässan. Alltså högskole-mässan, visserligen ett år kvar tills jag ska välja men det är lika bra att vara ute i god tid. Fick massor av info i alla fall och lite pennor och godis haha. Fick en lyckokaka också och det stod "Framtiden är din" och det passade verkligen in tyckte både pappa och jag! Så vi får väl se hur det blir med den saken.

Juluppvisning var det i lördags, vi var grymma helt enkelt, klart att vi hade bästa numret. Dock så blev jag aningen irriterad på att den drog över 50 minuter. Hade ju en tid att passa egentligen... Åkte i alla fall in till stan sen för att träffa resten av familjen, kusinerna och farmor och farafar. Vi käkade på 19 glas i gamla stan, mycket god mat. Sen gick vi lite på nån slags julmarknad innan vi hamnade på ett mysigt café nära norrmalmstorg. Allt detta eftersom farfar fyller 70 år om ca en vecka. Hemma sen tittade vi på Ice Age 3, rolig film haha.

Idag har jag mest pluggat, har två prov i veckan, vi får väl hoppas att det går bra. Hade träning sen, körde lite avslutningsträning eftersom det var sista träningen som Jossan var med på. Men allra sista träningen är på onsdag. Sen åkte jag med Jossan hem och det var ett äventyr kan jag säga! Först åkte vi till Kallhäll för att hämta ett papper hos Jossans kompis som jag skulle ha. Sen så när vi skulle hem till mig så missade vi avfarten och hamnade i världens bilkö pga en olycka. Och i den bilkön fick vi stå i ca en halvtimme haha. Landade hemma lite efter 9 och träningen slutade halv åtta... Lyckat haha. Men det var ju trevligt med lite spänning i vardagen så där haha.

Nu har jag babblat på hur länge som helst om inget speciellt intressant. Ska sluta nu faktiskt. Dags att titta på julkalendern haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0