12 december

Jag känner att jag inte varit så pepp på att blogga de senaste dagarna men det får vara så. Igår var jag med om ett riktigt äventyr haha, or not. I alla fall åkte jag till skolan heeeelt i onödan. Det började med att jag fick veta att fysiken var inställd när jag kom till skolan för Rune var borta, men han skulle komma tillbaka till matten. Jaha tänkte jag och ringde till mormor och frågade om jag kunde komma hem till henne och morfar under håltimmen. Så jag gick dit och fördrev tiden, sen så skjutsade de tillbaka mig till skolan till matten och när jag då kommer dit igen så visar det sig att även matten var inställd. Roligt verkligen. Och svenskan var frivillig igår, hade tänkt gå på den men orkade inte stanna kvar i ca två timmar och göra ingenting. Så jag hittade några av killarna i klassen på biblioteket och satte mig vid de och försökte plugga en stund. Jag gav upp efter typ en kvart haha. Sen ringde jag mormor igen så kom hon och morfar och hämtade mig så fikade jag lite hos de. Sen gick jag och mormor till centrum så fick jag en tröja, najs najs. Sen fick jag lite lunch där och sen åkte jag hem. Helt onödigt att ens åka till skolan igår med andra ord. Idag har jag varit på julmarknad, en väääldigt liten en men det var mysigt ändå. Imorrn ska jag träffa kusinerna i Kungsan för skridskoåkning, mys mys ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0