Pärlor åt svin

Tro det eller ej, men jag lever efter en veckas läger. Mer än en vecka sen jag skrev. Förra helgen spenderades hemma hos mormor och morfar, mycket trevligt. En tripp in till stan vart det en kväll också. Veckan som sagt har spenderats i JG-hallen. Har haft grymt kul och en träningsvärk så jag vet inte vad! Dock värst under onsdagen. Igår var det storstädning i hela huset så jag kunde inte smita haha. Sen åkte vi till mormor och morfar och hade en liten mini-kräftskiva. Mysigt var det. Men jag var lite trötter haha. Morgonen har spenderats framför Grey's Anatomy och sen har jag bakat också. Mycket produktiv. Funderar på att hoppa in i duschen men jag får se om jag orkar hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0