Nobody's perfect

Gårdagen spenderades hemma i trädgården. Jag slet som ett djur i värmen, det var jobbigt haha. Men resultatet blev bra, för det såg ut som en djungel rent ut sagt, med tistlar och grejer, skitkul. Städade även mitt rum igår också eftersom det också såg ut som en djungel, riktigt produktiv var jag haha. Kvällen spenderades utomhus med en granne som sällskap, trevligt vare.

Sitter och väntar på att jag ska gå och möta en Linda nere på stationen om ca 20 minuter. Sen ska vi dra och bada lite, najsigt i den här värmen. Det kommer hur som helst bli riktigt mysigt, i alla fall så hoppas vi på det. Nej, nu ska jag nog börja dra fram lite badkläder, har inte använt de sen jag kom hem från kreta!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Jag såg det när vi kom hem till er när vi lämmnade din lillebror:)

det blev jätte fint:D

2009-08-11 @ 11:33:34
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0