Äntligen hemma!

Nu är jag hemma från semestern haha. Det är dock ett tag kvar på lovet vilket är väldigt skönt haha. Längesen jag skrev nu haha. Filmkvällen vart lite ändrad den med hah, slutade med film hemma hos Victoria istället, sjukt kul hade jag i alla fall. Har sedan varit i Grövelsjön en vecka och vandrat runt bland fjällen där, supermysigt. Var även över till Norge då några gånger, gick dit två gånger faktiskt, den ni! Sen vart det Särna några dagar, bl a Njupeskär var vi till. Sen åkte vi till Orsa. Där regnade det bara typ, fick nog och åkte hem några dar där haha. Då träffade jag Sophia och vi hade det allmänt roligt. Sen åkte jag tillbaka med några kompisar som hälsade på oss lite i Orsa då. Så det blev björnparken, och jag såg en björn först så jag fick en klubba (a). Sen fick vi nog av allt regn och drog vidare till Borlänge. Där vi stod en vecka. Träffade en del släktingar, bl a några av mina tremänningar. Sjukt söta var de allihop! Sen idag åkte vi hem och då träffade jag Linda. Sen så är Elin i Stockholm nu så jag har träffat henne en stund på kvällen också. Trevligt vare, men hon åker hem imorrn, lite trist faktiskt... En kort sammanfattning av semestern haha. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan. Stay in tuch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0