20.11

Tudilu, här sitter jag igen. Studiedag idag dårå, inte helt fel kan jag ju säga. Sov till typ 10, grymt skönt hahaha. Sen vart det frukost och lite tv. Sen var jag riktigt duktig och städade mitt rum, jag våttorkade faktiskt också, creds till mig. Sen har jag pluggat lite grann... Och så drog jag ut på promenad med Linda. Det har varit härligt väder hela dan. Hur som helst så bestämde vi oss för att vi skulle köpa Swipper (en glass). Och Linda sa att den fanns i Sumpan och så började hon snacka om att hon inte pallade gå till Jakan, och jag fattade typ ingenting haha. Men så kom vi fram till att glassen fanns i Jakan och vi pallade inte gå. Så vi tog tåget istället haha. Sen så på vägen hem var vi jätteflummiga, jag typ garvade hela vägen hem när Linda läste på alla språk på glassförpackningen. Inte lite kul vi hade. Åkte med mamma till Stadium för att köpa en ny jacka, men så fanns inte den i min storlek... Fanns typ bara inne i stan så jag kanske drar dit efter skolan imorrn. Vi får se. Engelska nationella på fredag, gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0