Snöööööööööööööööö

Det är sant! Det har snöat hela natten och det är jättefint ute nu! Tänk att vakna och när man tittar ut så är det massor av snö. Hääärligt.

Gårdagen var jätterolig. Först köpte jag en jäääääättestor röd t-shirt till min dansuppvisning (då menar jag verkligen stooor). Sen gick jag och mötte Maja och vi gick och köpte biobiljetter. Sen gick vi typ runt lite i affärer och sen åt vi. Och hon var så rolig när vi åt haha. Sen gick vi och köpte gooodis så klart. Och sen fick vi lite bråttom till filmen haha. Den var för övrigt rätt bra faktiskt. Fast jag hade nog liiite för höga förväntningar. Men bra var den. Efteråt gick vi runt lite igen. Vi hamnade på sminkavdelningarna hela tiden haha. Och jag gick där och tittade och så gör jag Maja börja skratta så kommer hon med typ läppstift runt hela munnen. Och gud vad jag skrattade. Sen gick hon till de i kassan och frågade om en servett och de bara skrattade. Så gick vi till Kicks där vi var hur länge som helst. Och hon provade miljoner läppstift och jag bara skrattade. Och hon hejade på vakten och frågade nån random person vilken färg hon skulle ta på läppstiftet. Hahahaha, så kul jag hade. Världens härligaste person! Vi kom därifrån tillslut haha, så åkte vi hem. Och då snöade det. Och det var jättehalt för det var halt innan och sen kom det snö på så det blev ännu halare.

Idag så var det som sagt massa snö. Så det var bara att plocka fram täckbyxor, kängor osv. Fast mina kängor är försmå.... Hur som helst så gick jag ut sen och var ute i typ två timmar. Var en stund i pulkabacken och sen ute på gatan och gjorde en isbana. Kul var det. Linda var elak och åkte till Kista idag istället för att åka pulka med mig. Men vi får åka sen. Ska till pulkabacken ikväll när alla småbarn inte är där. Fett kul kommer det bli haha.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0